Vrácení a Reklamace
Reklamace a vrácení zboží
Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Pokud by se vyskytl problém s objednaným zbožím, nebo nejste s nákupem zcela spokojeni, níže najdete podrobné informace o postupu reklamace či vrácení.
Reklamace zboží
Pokud zjistíte, že zboží dorazilo poškozené nebo má jinou vadu, postupujte prosím následovně:
- Zkontrolujte balení ihned při převzetí od dopravce.
- Pokud je obal zásilky viditelně poškozen, sepište s dopravcem zápis o škodě a kontaktujte nás na e-mailu Peregrin.candle@seznam.cz.
- Přiložte fotografie poškozeného obalu i zboží.
- Pokud zjistíte poškození až po rozbalení, zašlete nám e-mail s následujícími informacemi:
- Číslo objednávky
- Popis vady
- Fotografie poškozeného zboží
- Vaši reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dní. V případě oprávněné reklamace nabídneme opravu, výměnu zboží nebo vrácení peněz.
Vrácení zboží bez udání důvodu
Máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od doručení zboží.
Postup vrácení:
- Informujte nás předem e-mailem na Peregrin.candle@seznam.cz o záměru vrátit zboží.
- Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
- Odešlete jej na adresu, kterou vám sdělíme v odpovědi na váš e-mail.
Podmínky vrácení:
- Zboží musí být nepoškozené a nepoužité.
- Náklady na zpáteční dopravu hradí zákazník, pokud se rozhodnete vrátit zboží bez udání důvodu.
Po doručení zboží zpět zkontrolujeme jeho stav a do 14 dní vám vrátíme peníze.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu Peregrin.candle@seznam.cz.
Děkujeme, že jste si vybrali Peregrin Candle! 🕯️✨