Vrácení a Reklamace

Reklamace a vrácení zboží

Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Pokud by se vyskytl problém s objednaným zbožím, nebo nejste s nákupem zcela spokojeni, níže najdete podrobné informace o postupu reklamace či vrácení.

Reklamace zboží

Pokud zjistíte, že zboží dorazilo poškozené nebo má jinou vadu, postupujte prosím následovně:

  1. Zkontrolujte balení ihned při převzetí od dopravce.
    • Pokud je obal zásilky viditelně poškozen, sepište s dopravcem zápis o škodě a kontaktujte nás na e-mailu Peregrin.candle@seznam.cz.
    • Přiložte fotografie poškozeného obalu i zboží.
  1. Pokud zjistíte poškození až po rozbalení, zašlete nám e-mail s následujícími informacemi:
    • Číslo objednávky
    • Popis vady
    • Fotografie poškozeného zboží
  1. Vaši reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dní. V případě oprávněné reklamace nabídneme opravu, výměnu zboží nebo vrácení peněz.

 

Vrácení zboží bez udání důvodu

Máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od doručení zboží.

Postup vrácení:

  1. Informujte nás předem e-mailem na Peregrin.candle@seznam.cz o záměru vrátit zboží.
  2. Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  3. Odešlete jej na adresu, kterou vám sdělíme v odpovědi na váš e-mail.

Podmínky vrácení:

  • Zboží musí být nepoškozené a nepoužité.
  • Náklady na zpáteční dopravu hradí zákazník, pokud se rozhodnete vrátit zboží bez udání důvodu.

Po doručení zboží zpět zkontrolujeme jeho stav a do 14 dní vám vrátíme peníze.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu Peregrin.candle@seznam.cz.
Děkujeme, že jste si vybrali Peregrin Candle! 🕯️✨